Polityka Zwrotów

1. Brak możliwości zwrotu

Ze względu na charakter naszych produktów, jakimi są świeże warzywa, nie przyjmujemy zwrotów. Produkty spożywcze, zwłaszcza świeże, nie mogą zostać ponownie wprowadzone do sprzedaży po opuszczeniu naszej firmy, co zapewnia najwyższą jakość i bezpieczeństwo naszych klientów.

2. Reklamacje dotyczące jakości

Dbamy o najwyższą jakość naszych warzyw, jednak jeśli otrzymasz produkt uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. W zgłoszeniu prosimy o:

  • Numer zamówienia
  • Zdjęcia otrzymanych produktów
  • Krótki opis problemu

Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. W przypadku potwierdzonej reklamacji oferujemy wymianę produktu lub rekompensatę w postaci rabatu na kolejne zakupy.

3. Anulowanie zamówienia

Zamówienia można anulować wyłącznie przed ich wysyłką. Po nadaniu paczki nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia.

4. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub reklamacji skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
📧 E-mail: warzywa.majchrzak@o2.pl
📞 Telefon: 781844303

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszych produktów!